Monday, February 28, 2011

Pasal saya BUKAN pasal awak

     Hye...


     Jom mengenali diri saya...haha...


     Saya bukan budak 5 tahun, okay. tapi tahun 5. maknanya saya adalah 11 tahun... masih mentah lagi...

     Saya sekolah di Sek.Keb.Seri Ketereh...

     Saya anak bongsu daripada 3 beradik...kesemuanya perempuan...hahaha..

     Saya seorang manja dan pemalu jugak..hehe

     Saya suka Korea...terutama sekali rancangan K'pop.

     Saya suka makan..hahaha

     Saya tak suka bila anak sedara mengacau saya terus...


     Kalau nak tahu lebih lanjut lagi, sila hubungi saya di 999..opsss..silap..tu nombor polis lah...hehe..k..bye2


     Nah, amik kau picture nii......tu la saya kalau nak kenal sangat..hehehe


                                     macam anak jepun tak ? huhu

No comments:

Post a Comment